Déménagée - Verhuisd - Reisverslag uit Mandi, India van Patricia & Wilko - WaarBenJij.nu Déménagée - Verhuisd - Reisverslag uit Mandi, India van Patricia & Wilko - WaarBenJij.nu

Déménagée - Verhuisd

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Wilko

03 April 2013 | India, Mandi

Bonjour,

Ici la température monte et moi aussi je suis montée de deux étages car j'ai changé de chambre. L'ancienne était grande mais trop sombre quand même il y avait du soleil je devais allumer la lumière. Donc celle ci est lumineuse pas trop exposée car des merisiers, pleins de cerises, protègent du soleil et maintenant je vois plus d'oiseaux aux couleurs chatoyantes. Pour les fixer avec la caméra, il faut être patient car Ils sont encore plus rapide que les singes. C'est le printemps, les fleurs sortent, les fruits aussi, de beaux grand papillons batifolent aussi, de grands noir avec un bleu fluorescent volent un peu partout. Ils sont superbes à voir mais pour une photo il faudra de la chance pour qu'il se pose assez longtemps.
J'ai un balcon et une chaise qui me permette d'être dehors, le grand luxe.
Il y a bien sûr des photos.

Voilà à bientôt Patricia

------------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

De temperatuur klimt en ik ook. Ik ben van kamer veranderd, voor een wat kleinere maar groot genoeg; ongeveer 2 etages hoger en veel lichter, ik moest de gehele dag het licht aandoen in de oude kamer. Heb een mooie uitzicht beschermd van de warme zon door bomen in de bloei, waar talloze vogels die de hele dag zingen. Het is weer wat anders dan apen (die zijn er nog), en om ze vast te leggen met de camera, zal ik nog meer geduld moeten hebben. Er zijn ook grote zwarte vlinders met een fluo blauwe kleur die hier rond vliegen en veel anderen ook.
Ik heb ook een balkon en een stoel, echt luxe hoor.
Kijk jullie maar naar de foto's en geniet.

Patricia

  • 03 April 2013 - 10:44

    Hannie:

    Hoi luitjes,
    Mis je ons nog niet, :) ? Ik zie dat alles nog steeds o.k. is met jullie. Wouter is goed aangekomen in Nederland, dus dat is fijn.
    Ik wens jullie veel plezier,Hannie

  • 03 April 2013 - 15:09

    Nynoshca:

    Hoi lieve Pat,

    Het ziet er allemaal heel goed uit. Ik ben benieuwd of je terug komt naar Nederland. Ik kan me ook voorstellen dat je voor india/nepal kiest.Volgende keer ga ik dan ook mee. Maar goed, laten we niet op de feiten vooruit lopen.
    Houd ons op de hoogte en veel liefs,

    Nynoshca.

  • 03 April 2013 - 15:38

    Julia Pando:

    He Patricia,
    Ik vind het leuk om steeds berichtjes en foto's te kunnen lezen.
    Lijkt mij een heerlijk plekje, je nieuwe appartement.
    Liefs <3 Julia.

  • 03 April 2013 - 22:03

    Arielle:

    Ton hôtel a l'air bien agréable et le cadre aux alentours très joli. Que demander de plus?
    Bise.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia & Wilko

Onze TAT-relatie (Travelling-Apart-Together)

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 19004

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 16 Augustus 2013

Nepal

30 April 2013 - 23 Mei 2013

Malaysia

23 Februari 2013 - 13 Mei 2013

India

31 Januari 2013 - 30 April 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: