Onbeschrijfelijk mooi - Indescriptiblement joli - Reisverslag uit Aoraki Mount Cook, Nieuw Zeeland van Patricia & Wilko - WaarBenJij.nu Onbeschrijfelijk mooi - Indescriptiblement joli - Reisverslag uit Aoraki Mount Cook, Nieuw Zeeland van Patricia & Wilko - WaarBenJij.nu

Onbeschrijfelijk mooi - Indescriptiblement joli

Door: Wilko

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Wilko

24 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Aoraki Mount Cook

Lieve mensen,

Na een lange stilte geef ik eindelijk weer een teken van leven! Alles gaat goed! Geen nieuws, is goed nieuws, zoals het spreekwoord zegt.

De laatste weken op het zuidereiland is er niet van gekomen uitgebreid verslag te doen van mijn belevenissen; de ene keer omdat er geen tijd was door de lange wandelingen, de andere keer omdat er geen internetbereik was of domweg omdat ik er geen zin in had...

Om jullie toch een indrukte geven, hierbij een aantal foto's, die hopelijk meer zeggen dan mijn woorden (in dit geval is dat niet zo moeilijk!).

Liefs, Wilko

Bonjour à tous!

Après une longue silence, voilà une signe de vie. Tout va bien ici; pas de nouvelle, bonne nouvelle, comme dites le proverbe.

Les dernières semaines sur l'île du sud, je n'ai pas pris le temps pour écrire mes aventures. Des fois on rentrait tard après les ballades, autres fois il n'y avait pas de réseaux pour l'internet où bien toute simplement je n'avais pas envie de bloguer...

Pour vous donnez une petite impression quand même, voici quelques photos, qui vont dire plus que mes mots (pas très difficile dans ce cas!)

Gros bisous, Wilko

Arielle:

Magnifique!

• 15 April 2013 - 15:53

Paula:

Hoi Wilko, inderdaad na een lange stilte hoor!!!! maar de foto's maken inderdaad veel goed, mooi hoor!!!
    Geniet!!! liefs Paula

• 16 April 2013 - 21:53

Renee :

Wat een mooi land! Heerlijk voor je om daar zo lang te kunnen zijn! Geniet ze!

• 17 April 2013 - 23:39

Lydia:

petit coucou ici le temps ne change pas mais le deuxieme poussin a quitte le nid plus d espace et peut etre la mere (poule) va t elle aussi bouger pr vous faire un peu de concurrence
    bises a tous les trois et continuer les ohotos magnifique

• 20 April 2013 - 16:16

Nynoshca:

Leuk om in het echt Pinguins en Zeehonden te zien. Fantastisch!