nog een nachtje slapen. plus qu'une nuit. - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Patricia & Wilko - WaarBenJij.nu nog een nachtje slapen. plus qu'une nuit. - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Patricia & Wilko - WaarBenJij.nu

nog een nachtje slapen. plus qu'une nuit.

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Wilko

27 September 2012 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Ok nu is de laatste avond en hierbij het eerste bericht op onze blog.
Groetjes Pat en Wilko

Voici notre blog sur lequel vous pourrez tous nous suivre. Ce soir notre dernier repas en Hollande, a voir demain ce qu'on aura comme repas. Bises Patou et Wilko

• 27 September 2012 - 19:02

Miriam:

Ik wens jullie een enorm goede reis en ga jullie zeker volgen op jullie blog!

Groetjes van Miriam

• 27 September 2012 - 19:29

Ellen Pigmans:

Een hele goede reis gewenst, en geniet van jullie avontuur!
    Liefs Ellen

• 27 September 2012 - 20:46

Irene:

Patricia en Wilco,

Leuk dat julli eeen blog bij gaan houden. Ik ga het zeker volgen.
    Ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht.

Hele fijne tijd.

Gr. Irene

(ps. de foto klopt niet meer. ;-) )

• 27 September 2012 - 21:45

Arielle:

Bon, apparemment le blog est un peu plus hollandais que français mais on va essayer de deviner.Profitez bien de ce dernier repas car effectivement, à partir de demain vous ne savez pas ce que vous allez trouver dans vos assiettes. J''attends avec impatience les prochaines nouvelles. Benoît se joint à moi pour vous souhaiter un très bon voyage. On vous embrasse très fort.

Arielle

• 27 September 2012 - 22:48

Manita:

Goed te zien dat de blog gelukt is. Wij vinden het heerlijk dat we zo op de hoogte gehouden worden EN een beetje met jullie meeleven zo. Heel veel plezier samen en Wil tot over 5maanden! Het wordt vast een hele mooie ervaring!
    Andre & Manita

• 28 September 2012 - 00:32

Tertia:

Bon voyage !!

• 28 September 2012 - 13:33

Lucienne:

Patricia en Wilco,

het gaat vandaag gebeuren,een goede reis.

Veel plezier

Gr. Lucienne

• 28 September 2012 - 20:02

Nynoshca:

Hi Pat en Wilko,
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Un tres bon voyage. Doe de hartelijke groeten aan Lama Tubten van mij en Nychenda. Veel liefs, Nynoshca.